söndag 20 september 2009

Valpkurs

Söndag är lika med valpkurs, i alla fall till och med nästa söndag. Sen är det över och vi får vänta tills lille Enzo har blivit lite äldre så vi kan börja vardagslydnad. Enzo gillar att åka bil, lägger sig tillrätta direkt, såklart har han sitt bilbälte på sig...

Hans lilla öra har trillat igen :-(


Har missat att ta bilder varje gång vi varit på kurs men idag tog jag innan vi startade när alla bara stod och snackade skit med varandra. Vi var ett litet gäng idag bara, för det var några borta.

Lille Enzo kom oxå med på bild.
Jannike, instruktören fastnade oxå på bild fast hon försökta att inte komma med. Här tillsammans med Mona.

Ha en bra kväll...

Follow Tyson och gänget

8 kommentarer:

chi sa...

Vad kul att gå på kurs och träffa alla de andra hundarna ockspå.

Michelle sa...

Ja tack du. Valpar e riktiga små sötingar man skulle kunna ha en hel drös av dem :)

Doris sa...

Åhh, valpkurs e kul, det går ju jag oxå på!!

Du Enzo, jag tycker allt att dina öron är väldigt gulliga!!

chi sa...

Vad gullig han ser ut när örat ramlat ner *ler*

Elin sa...

Å dessa öron. Hehe.
Dina ska inte trilla, och mina ska inte stå.

Än sålänge så är Enso's öron stabila, men misstänker att de snart kommer börja bråka.

Haft en bra helg annars? :)

Mimmi sa...

Kul med valpkurs! :)

Elin sa...

Tänkte på det angående örat, Testat att tejpat örat??

Elin sa...

Jag har tyvärr inte så jättestor erfarenhet av att tejpa öron, men vet att folk avänder allt från plåstertejp,klibbbinda till textillim. Men som sagt, ingen erfarenhet av det..

Prova googla lite eller så kanske uppfödaren vet? :)