onsdag 24 mars 2010

Bus med Tyson och Enzo

Så härligt det var med sovmorgon idag. Har sovit riktigt bra i natt och katterna började inte jävlas med mig förrän vid 8 så det gjorde inget. Hundarna däremot är så duktiga ligger fint och sover tills jag stiger upp och säger att det är dax att gå ut. Det var skönt väder ute fast lite blött vid vägkanten. När vi kom in busade vovvarna lite med varandra. Var tvungen att filma för de är så gulliga när de far rundor och brottas :-)


Idag har vi mycket tråkigt att göra, städa och tvätta som vi inte kunde göra i helgen för jag jobbade. Men några härliga promenader blir det oxå såklart, kanske kommer solen fram i eftermiddag och lyser på oss.

Hoppas ni får en härlig onsdag, kram

6 kommentarer:

Carina sa...

Ja jag hoppas jag blir frisk snart också! Ja visst var det härliga kort, Nova är den som brukar fara runt och bussa när vi är ute.
Ha det bra

Lotta sa...

Solen lyser och tänkte snart ta vilde Baileys på en tur...
Hon har energi som räcker för alla tre! Sedan ska hon iväg och släppas på gris i helgen så hon måste vallas långt.
De andra ska få följa med ut iträdgården sedan,
när jag mockar hundgården...
Även städ och plock inne behövs, men det får bli sen...
Ha en super bra dag...

Patricia & Elwiz sa...

haha jaa, han flämtade för dom hade busat oså envisades han med att blunda på varje bild xD!

Elin sa...

åh vilken lyx med sovmorgon! =)

Malin sa...

Vilken härlig morgon :-). Hoppas du fick alla tråkiga "måsten" gjorda igår, jag ska försöka idag... Ha ne bra torsdag och ge snyggingen Tyson en puss på nosen från mig :-)! Kram Malin

Torsten sa...

Hoppas att ni hade en bra ledig dag igår och inte städade alltför mycket!
Mysiga alla såg ut på filmen :)
Ha det gott!