onsdag 3 mars 2010

Födelsedag

Jaha så var man ett år äldre :-) inte för det känns, det är ju bara en siffra till. Idag blir jag hela 40 år...

Blev firad på jobb igår med tårta, blommor och present. Fick världens största blommbukett, undrar hur länge den kommer att överleva, är urdålig på blommor. Fick använda en spann som vas för jag har ingen så stor vas, snyggt va??
Bjuder på ett foto på mig med och mina fina blommor
Fick även ett presentkort från chefen (Mattias) och hans familj som var en presentcheck på 650:- på Hotel Tylösand. De har spa mm där, ska bli härligt att få unna sig något sådant.

Imorse fick jag ett jättefint armband av Tim som han hade varit och köpt igår och av vovvarna fick jag en massa pussar :-) och av moder jord fick jag en härlig morgon med klarblå himmel och en sol som värmde riktigt bra när vi var ute och promenera.
En liten blomma vill upp, snart är det vår :-)
Hoppas ni får en härlig dag, Kram

16 kommentarer:

Patricia & Elwiz sa...

Grattis!!

Det är just det han gör tyvärr, men idag har det inte hänt någon olycka än iallafall!

Alisa sa...

Åh massa grattis!:) Hoppas duf år en fin fin dag!:)

Elin sa...

å, Grattis!

Hehe, ja visst går tiden snabbt. För snabbt enligt mig. :) Vart tog min valp vägen?

Men snart är det vår som sagt, och jag längtar! Så jäklans trött på denna snö!

Patricia & Elwiz sa...

Ja det är helt underbart! Vi har träffat hur mycket nya vänner som helst, både tvåbenta och fyrbenta!
Synd att inte hundhuset fanns i alla kommuner!

Ja bort med snön och fram med värmen, är så trött på vinterjackan! Vill börja använda jeansjackan o skinnjackan snart!

Elliot Kung af Upphärad sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag önskar Elliot Kung af Upphärad

Monica Hansen sa...

Superbamsejättegrattis!!

Carina sa...

Grattis på födelsedagen!
Ja det är jätte kul att ha samma intresse som sin dotter och kunna göra något roligt ihop.
Ha en bra kväll

Jenny och Qing sa...

Grattis=)

Hurtta har ju massa fina regnjackor så det kommer nog inte bli svårt att hitta en fin=)

Ja solen har vissat sig från sin bästa sida och det är helt underbart. Helt plötligt ler alla runt omkring en=)

ha en fin födelsedagskväll.

kicki sa...

Jättegrattis på din stora dag! Så underbart att unna sig ett härligt spa.

Vad ser jag på bilderna i botten... Påskliljelökar!!! jisses!
Vi har så mycket snö än så våra narcisser lär man väl inte få se än på någon månad - minst. Gud vad jag längtar efter töväder nu!
Ha en finfin kväll. Kram

Stella oDoris m matte Lotta sa...

JÄTTEGRATTISfrån oss i Borås!!!

Vackra blommor, men gladast blev vi över att se de som vill upp ute, betyder ju att det är efterlängtad vår på väg!

Kramar

monica sa...

GRATTIS MIN KÄRA GRANNE.....VI FÅR FIRA DIG MED EN FIKA NÄR JAG ÄR FRISK <3 :)GRATTIS CARINA....Vilka fina bilder du tog när ni var ute och här ligger jag och är sjuk.....

Carina sa...

Ja solen är härlig men jag jobbar inomhus utan fönster så det är inte mycket jag sett av solen idag. Men det ser ju ut att bli fint i helgen!
Ha det bra

Marina sa...

Grattis! HIPP, HIPP, HURRA!!
Vilken fin fyrtioåring! :D
Hoppas du haft det bra på din födelsedag.
Jag tror jag packar en väska och flyttar dit där du bor på stört...tänk redan barmark och knopp!!!
Ha en bra kväll.

Linda & Azi sa...

Grattis i efterskott! :)

Ja, jag fick praktik, dock en gång i veckan - men bättre än inget :D

Elin sa...

Stort Grattis i efterskott!!!
Massa kramar

MIchelle sa...

Åh vilka härliga blommor o grattis i efterskott :)