tisdag 2 mars 2010

Hundkurs

Äntligen har jag fått kallelse till allmänlydnadskursen som jag och Enzo ska gå på. Har väntat hela hösten och vintern men den 29 mars är det dax. Hade tur för jag jobbar till 17.30 på måndagar men kursen börjar inte förrän kl 19.00. Så jag hinner köra hem och äta lite innan det börjar. Jag ser verkligen framemot att få gå en kurs igen, alltid lika roligt.
Här har varit lite tyst den sista veckan men jag har jobbat hela helgen så jag har inte orkat att blogga utan bara läst era för att hålla mig uppdaterad. Men nu är jag ledig imorgon och har även tagit lite semester på torsdag och fredagen för att lyxa till det lite :-)

Hoppas ni alla har det bra och har fått riktigt mycket sol idag. Kram

2 kommentarer:

Torsten sa...

Sol??! Nä, inte det....här blåser det o snöar, vi är inne på femte dagen med snöööö!
Så skönt Tyson verkar må där i sin korg!
Jag började också kurs igår, hjärngympa hette det, det var jättekul!
Ha nu en jätteskön ledighet och passa på att vila upp dej :)

Gun sa...

Vilka fina hundar du har!

Sv: Tack för berömmet!:)