lördag 20 mars 2010

Jobb

Snart är det dax för mig att köra till jobb. Jobbar hela helgen 8-20 så det kommer inte bli så mycket bus med hundarna. Blir lite mys på kvällen när man kommer hem innan det är dax att gå och lägga sig igen. Igår var det rikigt varm hela 5 plus när jag körde vid 6 på morgonen, tyvärr var inte solen framme men det regnade och det medförde att jättemycket av snön försvann :-) Och idag ser det ut som om solen kommer att titta fram, både varmt och sol, varför ska man alltid jobba när det är sånt väder.

Vovvarna och Tim ligger fortfarande och sover och det hade jag mer än gärna gjort :-)
Hoppas ni alla får det riktigt soligt och varmt idag, kram

7 kommentarer:

Stella o Doris matte Lotta sa...

Ja här har det då varit en härlig vårdag!

Trist att jobba när det är helg, men jag antar att du får ledigt någon vardag i stället och det är ju oxå skönt!

Jenny och Qing sa...

Ja, ibland är det svårt att gå upp och ge sig av när man ser sin nära och kära ligga kvar i den varma sängen och har det riktigt gött=)

Elin sa...

Va duktig Enzo var i förra inlägget =) Yäjj!

Ja, det ska bli kul med husbygget men all denna väntan..suck vilken tid det kommer ta..kommer ju kännas som evigheter :/

Ha en bra dag på jobbet =)

Marina sa...

Tråkigt med jobb hela helgen! Vad avundsjuk jag blir med så många varmgrader. Här är det rena snöovädret,
Ha en bra kväll.

Malin sa...

Vilka långpass, fy vilken helg! Då behöver jag ju inte skriva att jag hoppas ni har haft en bra helg :-(. Men jag antar att du är ledig nästa då ivf och då! Då får ni mysa :-)!!

Patricia & Elwiz sa...

Jaa att lära sig trix är superkul!
Så söta dom är när dom sover dina vovvar :D:D!
/ ELwiz

Torsten sa...

Börjar kännas som att våren är på väg i södra Sverige....här är det en bra bit kvar :)
Hoppas att helgen var bra, trots jobb!
Ha en bra vecka!