fredag 4 juni 2010

Jobba över

Härliga sommaren är här :-) men tyvärr fick jag inte mycket glädje av den idag. Skulle slutat kl 4 men fick jobba till 7 då en tjej var sjuk. Inga problem när jag ändå är på jobb men i helgen vill jag inte jobba extra. För imorgon ska jag och Enzo och några till följa med Lena och hennes sökgäng och få lite tips om hur vi kanske kan fixa en egen träningsgrupp.

Köpte med mig lite jordgubbar hem så vi kunde ha lite fredagsmys för jag orka inte ställa mig och fixa till någon mat vid denna tiden. Mums så gott det var  :-)

En av mina favoritbilder på killarna
Nu ska jag kolla in era bloggar och sen blir det lite tv och mys med hundarna innan jag somnar :-) Hoppas ni har haft en härlig fredag, kram

7 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Härlig bild på dina vovvar.
Själv håller jag just nu på att lägga upp en film på Abbe då han kammas, men det fungerar inte som jag vill.
hoppas er helg blir underbar.
Själv ska jag jobba hela helgen.
Kram Patricia

Carina sa...

Vad kul med en egen sökgrupp. Det är så roligt när man hittar likasinnade. Pratade med de på hundklubben och ev ska de starta upp en kurs med bara sök tidigare har man varit tvungen att ta lydnaden också och sånt tycker jag är så trist=) Hörde av sonen att ni haft kanonväder i ett par dagar men igår kväll kom han hem över sommaren. Vilken fin bild på dina killar . De är så fina. Härlig helg på dig trots jobb. Kram

Sussi sa...

Om man redan är på jobbet kan man ju likagärna stanna och hjälpa till men helgen är lite speciell..
Då vill man gärna inte jobba mer än man måste. Förstår att det är en av dina favoriter. Jättefin bild :)

Kramisar

monica sa...

Hoppas att ni får ihop ett eget gäng:-)Trevlig lördag :-) Kram

Fjäderlös Tvåfoting sa...

Jordgubbarna tar över Sverige nu en tid framöver. De breder ut sig som i "Världarnas krig"
:-D

Tessan sa...

hoppas verkligen ni får ihop en sökgrupp för det är ju så himla skoj!! Söta pojkar i bilen:)
ha det gottigt i värmen...ja här är det varmt iallafall....

Malin sa...

Näe, jobba över under helgen är ingen hit, det vill man inte göra!
Hoppas ni fått en fin dag i skogen. Du må tro att jag sett många fina vavvor idag på utställningen...
Kram Malin