onsdag 30 juni 2010

Molnig morgon

Ja idag är det inte strålande sol utan helt molnigt ute, fast det var ändå skönt väder ute. Är ledig idag och sen jobbar jag bara torsdag och fredag sen är det slappa som gäller i 3 veckor :-) Idag hade jag och Marianne planerat att lägga spår men hon hade fått ryggskott, stackarn. Men jag tänkte att jag ska sticka iväg själv, vovvarna tycker ju det är så skog och så kan vi passa på att gå en promenad i skogen efteråt. Nästan skönare när inte det är för varmt.

Så här fint låg de innan och vilade efter vi hade varit ute på morgonpromenaden.
Nu ska jag sticka iväg. Hoppas ni alla får en härlig dag, kram

5 kommentarer:

ansepanse sa...

jag ska också strax iväg med vovvarna på prommis i det mulna vädret, idag är det tre vovvar med eftersom jag är vovvevakt i några timmar
ha det gott - kramar

Becca & Olga sa...

Usch vad tråkigt att få ryggskott i denna härliga sommarvärme, stackare, hoppas hon kryar på sig!

monica sa...

Snacka om väderomslag. Det var så varmt igår och så detta väder idag..Tråkigt för dig att det inte blev sol på din lediga dag....kram

ansepanse sa...

SV: tack det fick vi, gå gärna in och kolla vad jag lyckades fånga på bild

Tessan sa...

Åhhh hoppas spåren gick bra? Här har det oxå varit lite svalare idag,skönt! Sitter utan bil och är fruktansvärt frustrerad! Våran trädgård är pytteliten men härligat att ha den:) Nähe inga vovvar frivilligt i ngn pool inte så jag får ha den alldels för mig själv;)Ha det gott!