måndag 21 juni 2010

Lugn kväll

Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt. Det har ju varit en del aktiviteter sista tiden och ibland måste man bara ta det lugt och inte göra något alls.

Jobbade till halv 6 som vanligt och när jag körde hem började det regna fast när jag närma mig Halmstad så sken solen igen :-) De har lovat att vi ska få fint väder med sol och inga moln till midsommar, så vi får väl se om det stämmer.

Har borstat igenom Enzos päls. Han hade lite tovor i pälsen som jag fick kämpa med för att få bort. Jag slängde upp honom på köksbordet så fick han ligga där när jag kämpade med tovorna :-) Det bästa man har sätter man på bordet, heter det väl??
Det blev en liten hög...
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag hoppas ni alla har haft en bra dag, kram

4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Ja, ibland måste man ha lite tråkigt också.
Det är nyttigt säger de tvåbenta.
Vilken hårhög det blev Enzo.
Igår blev Athos av med en bärkasse hår hemma hos oss.
Vov från grabbarna boys!!

Quila o Ronja sa...

Hej Carina
Tror det är lika viktigt att ta det lugnt ibland,, som att aktivera sig. En vilodag lite då och då, för att ladda om liksom.

Det är klart man sätter det bästa man har på bordet. Problemet är väl kanske storleken på Quila o Ronja. I så fall får jag börja med att ta bort kökslampan, hehe.

Allt gott
Kram
Susanne

Sussi sa...

Det vore ju trevligt om allt hår kunde samlas i en hög! Men sån tur har man inte. Just nu kliver vi omkring i massvis med hundhår. Det spelar ingen roll att jag precis har dammsugat. Swosch säger det bara så är mattorna fulla av hår igen. Det är knappt man orkar bry sig längre ;)

Ibland är det riktigt skönt att bara ta det lugnt med

Kramisar

ansepanse sa...

små högar blir det när jag borstat Sluggo också