tisdag 29 juni 2010

Lång jobbedag

Igår hade jag min långe måndag, man är helt slut efter att ha jobbat hela dagen. Fast då är det härligt att komma ut och känna värmen och se alla lättklädda människor :-) Själv går man man långbyxor som är mörka och långärmad tröja haha ser nog ut som om jag är lite frösen. Efter jobb igår körde jag til ONOFF för att hämta Tims nya mobiltelefon. Den har touchscreen och är en androidmobil, tror det stavas så. Så vi hade att göra med den när jag kom hem. För det har aldrig hänt oss att det fungerar diretk när man köpt något nytt. Tur han har sommarlov så han kan fixa med den hela dagarna. Jag själv ska snart till jobb igen men nu är det bara 3 arbetsdagar kvar sen har jag semester :-)


Hoppas ni alla har riktigt underbara sommardagar, kram


11 kommentarer:

Torsten sa...

Oj, vilka härliga dagar ni verkar ha haft! Ligger lite efter med blogg-läsandet, så jag har lite att göra!
Härligt med semester snart, själva har vi några veckor kvar att arbeta, känns lite tungt för vissa...:)
Ha en bra dag!

Malin sa...

Visst ska det bli härligt med semester?? Hoppas bara vädret håller i sig, HELA juli :-)
Kram Malin

Sussi sa...

Å vad skönt.. 3 dagar kvar bara! Hoppas vädret blir kanon då :)

Kan tänka mig att du är slut efter alla jobbardagar. Men som sagt var, snart får du sova lite längre ;)

Kramisar

linda & azi sa...

hehe varför går du med byxor och långärmad tröja? :)

har också 3 dagar kvar på jobbet, sen har jag semester. skööönt!

Carina sa...

Tack, känns ovant men skönt.
Tackar, jag kan ju inte låta bli att pilla på bloggen.
Ha det bra

Patricia & Elwiz sa...

Aa det har gått fort :D! Och det är skönt att vara tillbaka igen :)!

ansepanse sa...

här är det likadant - J börjar semestern om 3 dagar
kramar

Quila o Ronja sa...

Hoppas vädret håller i sig, så du får soliga varma dagar även på semestern ;-)

Kram
Susanne

Grabbarna boys sa...

3 dagar går snabbt.
Själv har jag hela nästa vecka kvar tills det är dags för min semester.
Ha det så bra!!

Lotta sa...

Har oxå börjat räkna ner till sem... "bara" 8 nätter kvar... ;)
Hoppas du och Tim får en superhärlig semester...

Brukar vara väldigt svalt i vissa butiker, så jag kan förstå om du klär dig varmt...

Ha en bra dag!

Sussi sa...

Nu är det bara 2 dagar kvar ;)

Sv. Tänk att det till och med var sambons förslag att kolla andra butiker med. Han vet vad jag behöver han ;)

Kramisar