onsdag 19 maj 2010

Alla djuren ute

Blev strålande solsken här och upp mot 25 grader har vi haft. Nu börjar det mulna på igen och det ser ut att kunna komma lite regn om någon timme. Men nu är det varmt och skönt och vi sitter ute på loftgången, igen. Idag har alla djuren fått vara ute och lufta sig även katterna. Trodde det skulle blir liv på hundarna för skolan är precis sidan om och ungarna är ju inte precis tysta, men inga problem, varken Tyson eller Enzo skällde. Det är ju klart de är ju vana vid allt ljud fast det blir ju lite högre när man är utomhus.

Gizmo vågar sig oxå ut
Spännande att stå och kika genom kompostgallret, fast där kom aldrig någon
Tyson ligger och vaktar dörren, världens största vakthund :-)
Nu ska vi ut och ta en liten promenad.
kram

6 kommentarer:

monica sa...

skönt att kunna vara ute så utan att behöva kolla vovvarna hela tiden.
Jag hade gott om tid när jag skulle till tandläkaren så jag gick till stan....det var dumt gjort för nu har jag ont. så kvällspromenaden är redan avklarad..Hoppas du har haft en skön ledig dag. Kram

Carina sa...

Oj vad rädd jag blev för din stora vakthund;) men en sötare får man nog leta efter. Lite impad av att katterna inte hoppar över kompostnätet. Det gör vår vi hardet iof inte som kattskydd uan hundskydd. Vi har också haft varmt idag men mulet blir nog regn här med.

Malin sa...

Jag tänkte på samma sak som Carina, häftigt att katterna inte hoppar över!
Skönt att ni hade bra väder igår, vi hade jättekvavt och sen regn nästan hela dagen och åska, kul, inte...
Hoppas du får en skön torsdag!
Kram Malin

Torsten sa...

Skönt att värmen kom till er också :)
Tyson är en jäkligt fin vakthund...mäktig liksom :D Och fruktansvärt sööööt!!!
Här är det också varmt än, men det går väl mot sitt slut!
Ha en riktigt bra torsdag!
Kramar till er!

Sussi sa...

Vad bra att du bor så där. Det blir lite som en egen uteplats för djuren..

Igår sken solen konstant efter det vi kom till Göteborg. Vi satt ute och åt och det var underbart varmt. Idag ser det lite molnigare ut. Fast det gör inte så mycket, jag ska ju shoppa och är nog inne i affärer mer än ute i solen ;)

Ha en riktigt bra dag
Kramisar

Quila o Ronja sa...

Skrämmande vakthund, hihi

Ha en skön dag i värmen :-)

Kram
Susanne