onsdag 12 maj 2010

Blogg award

Vad glad jag blir, jag har fått en Blogg award :-) Denna fina award fick jag av Carina. Jag tackar så jättemycket...

Jag ska dela med mig av 7 saker om mig själv och sen ska jag skicka vidare awarden till 7 av mina bloggvänner. Nu har jag lite mer än 7 bloggar jag följer och det är alltid svårt att välja ut någon men det måste göras. Men först till 7 saker om mig

1. Drömmer om att äga en liten stuga vid en liten sjö där jag och hundarna kan tillbringa lediga dagar.
2. Köpte min första hund så fort jag flyttade hemifrån. Oj så många fel man gjorde med den hunden, tur att man lärt sig genom åren.
3. Älskar mitt jobb, (ja kanske inte alltid :-) ) träffar så många härliga kunder varje dag.
4. Älskar att snacka och med mitt jobb är det perfekt, alltid någon kund som vill snacka bort någon minut :-)
5. Lever singel sedan 3 år och har även innan det varit singel längre period. Trivs utmärkt med att inte behöva ta hänsyn till någon annan, ja förutom Tim då :-)
6. Har alltid radion på. Tycker inte om när det är helt tyst
7. När jag är hemma har jag alltid min laptop i det rum jag är, beroende av att kolla bloggar och surfa :-)

Jag vill skicka vidare award till:

kram på er

2 kommentarer:

Carina sa...

Alltid kul att få veta lite mer=) Käre sambon är 45 men var bara en liten knatte när flyttlasset gick från Bjuv.Finns lite planer faktiskt på att låna sonens lägenhet i sommar då han bor hemma pga jobb i så fall lovar jag att höra av mig=) Ha en riktigt härlig förhoppningsvis långhelg. Kram

Quila o Ronja sa...

Hej Carina och tack för den fina awarden. Verkligen :-)
Hoppas inte du blir besviken om jag inte skriver, eller skickar vidare.....

Ha en riktigt skön helg (Här ska det visst regna!)
Kram
Susanne