fredag 7 maj 2010

Födelsedag

Idag är det storm ute. Kunde knappt gå från bilen till lägenheten hihi måste ha sett rätt roligt ut. Och kallt är det oxå, nu vill jag ha lite vårvärme som man kan vara ute länge med hundarna. Kanske blir det bra väder i helgen trots att de lovat dåligt.

Idag är det Enzos stora dag, han fyller 1 år idag. HIPP HIPP HURRA...

Här är han nyfödd med sina syskon. Om jag ska vara ärlig vet jag inte vem av dom mörka som är Enzo haha. Han blev ju lite ljusare med tiden :-)

Det blev en liten festmåltid till killarna idag. Lite leverpastej och korv.

Inte tog det lång tid att äta upp när de väl börjat äta


Efter den goda måltiden blev det lite tjurmuskel som är killarnas favorittugg.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt men imorgon väntar vi på besök av en kompis. Var ett bra tag sedan jag träffade henne så det ska bli jätteskoj.

Hoppas ni alla får en härlig fredagkväll, kram

5 kommentarer:

Carina sa...

Grattis på födelsedagen Enzo!

Carina sa...

GRATTIS Enzo! Vilken liten plutt du varit=) Här blåser det också massor idag ,skönast att vara inomhus. Jaghar 4 st hundar 3 cocker spaniels och 1 bichon havanaise.Lowa är dotterns men eftersom dottern bor hemma så räknas hon ju in i flocken. Härlig helg på er !Carina

Patricia & Elwiz sa...

GRATTIS ENZO :D!

Jaa jag är superglad idag :D!

Quila o Ronja sa...

Hoppas ni haft en bra födelsedag, med god mat ;-) Själv är jag inte så förtjust i att käka tjurmuskel, hihi.
Önskar dig en jättehärlig dag, tillsammans med kompis.

Kram
Susanne

monica sa...

Grattis Enso...Stora killen nu :-)