torsdag 13 maj 2010

Torsdag

Det märktes verkligen på jobb att det var en röd dag, dåligt med kunder. Kan tänka mig att många är lediga och passar på att åka bort. Ja tänk om man hade varit ledig, det får man bara drömma om när man jobbar i butik. Men jag hade bara en kort dag, slutade redan klockan 13,00.

När jag kom hem så sms jag grannen och undrade om hon skulle ut och promenera. Det var hon så jag hängde på och så tog vi en långrunda med hundarna. Vädret var skönt, det blåste ingenting och det var inte jättekallt fast solen inte var framme. En långpromenad går så snabbt när man har sällskap. Och hundarna trivs verkligen i varandras sällskap. De är så kärleksfulla att de pussar varandra och ja ibland försöker de lite mer än pussas :-)

En gammal bild på de 3 kompisarna när de letar gotte i gräset
















Får hoppas vädret blir bättre i helgen, tänkte ta en runda i skogen och till brukshundklubben men då vill jag ha lite bättre väder än det varit till nu. Hoppas ni får en härlig kväll, kram

6 kommentarer:

monica sa...

Tack för en trevlig promenad- Ja vovvarna tycker verkligen om varann speciellt Enso och Molle... :-) Ikväll ska jag synda riktigt... jag ska beställa pizza...Ha en trevlig kväll...kram

Carina sa...

Ja vi fick till det på de två sista gångerna, men vi behöver träna mer kontakt och följsamhet!
Va glad att du kan jobba halv dagar det kan inte jag, det kan ju dyka upp patienter när som helst. Så vi kan inte stänga förrens akutverkasamheten i Solna tar över vid halv fyra. Vad jobbar du i för butik?
Ha det bra

Becca & Olga sa...

Vart är det du jobbar? en butik??

Stella o Doris matte Lotta sa...

Gott med kort dag iaf. Ja visst går promenaderna fortare i trevligt sällskap, både för hundar och mattar :-)

Ha en bra helg!

Michelle sa...

Då kanske du fick dubbel lön så de blev lite plåster på såren :)

Sussi sa...

Kul att du är så pass nära med grannen så ni kan gå ut och promenera tillsammans. Sällskap är alltid kul :)

Vad för sorts butik jobbar du i?

Kramisar