fredag 21 maj 2010

Helg

Ja då var det helg igen, tänkt så fort tiden går, det var ju helg nyss :-) Vädret är helt underbart idag oxå, hoppas det håller i sig hela helgen.

Igår på kvällen blev det en långpromenad ihop med Monica och Molle. Jag hade lite korv med som jag satte på ett träd och så fick hundarna, en och en leta upp sin del. Molle var jätteduktig fast han aldrig har gjort det förrut, en riktig liten naturbegåvning :-) Enzo visste ju vad det handla om och hittade korvarna lätt men Tyson var lte förvirrad och letade överallt utom där korvbitarna var.

Så här glad blev Tyson när han väl hade hittat sina korbitar.
Har precis varit ute på en promenad med hundarna. Så härligt det är nu när allt är grönt och träden blommar för fullt. Gräset var nästan lika högt som Tyson på vissa ställen, det växer verkligen så man hör det
Imorgon och på söndag blir det äventyr för Enzo och mig. Vi ska på spår/sök-läger hela helgen. Ska bli jätterolig, hoppas bara att solen vill vara med oss.

Ha en mysig fredagskväll, kram

6 kommentarer:

Carina sa...

Vilket hördar läger låter jättekul! Längar ills på måndag då man kan få "rapport". Själva ska vi på utställning med Lowa på söndag och imorgon kommer Lowas bror på besök. Ha en härlig helg Kram

Patricia & Elwiz sa...

Tack så mycket :D! Älskar armbandet :)!

linda & azi sa...

kuuul med spår sök läger!! :D

hade vattnet upp till rumpan bara, men imorgon tar jag nog dopp ;D

Grabbarna boys sa...

Visst går veckorna snabbt.
Det värsta är att helgerna går ännu snabbare.
Vi hoppas också på soligt o fint väder i helgen.
imorgon måååååste vi klippa gräsmattan och så ska Teo göras i ordning.
Han ska på utställning i Hässleholm på söndag.
Ha en bra helg.
Kram!!

Anneli sa...

Ska bli kul att höra om hur det gick på spår- och sök-lägret.

Jag lovar att dela med mig av något smaskigt recept ur hundkokboken.

Trevlig helg!

Carina sa...

Ja jätte skönt att få vara ledig tre dagar i rad!
Ja varför ska de trigga varandra?! Ibland blir Krita sur på Nova när hon skäller och går på henne, så jag kan inte ha dem på samma sida när vi möter hundar, suck!
Ha en bra dag!